Subject: N25767: NOTAM A0656/25 väljastatud (ID:25767)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:02:01 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25767 alusel, mis saabus meile 20-02-2025 
12:25, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0656/25
(A0656/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/007/5920N02723E002 A)EETT 
B)2503040600 C)2503061800 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2578UAS ESTABLISHED DUE 
TO LOW-LEVEL UAS DEMONSTRATIONS WI 1KM RADIUS CENTRED ON 591946N 0272324E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5367 1607. 
F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.